paulina skriver

Hejsan, eftersom valentina inte har skrivit på ett tag tänkte jag hjälpa henne. :) Hon kan inte skriva pågrund av att antingen är hon för lat, elr så funkar inte hennes internet. Och ifall jag inte heller skriver så kan ni läsa i min blogg där valentina brukar vara med då & då. http://ppaulinas.blogg.se
Igår var hon med mig & tessan. Vi satt vid skolan & pratade & skrattade. Idag vet jag inte vad hon gör, men jag gissar på att hon tittar på tv eller läser.

fakta om valentina:
-Hon är 151 cm
-Hon älskar att titta på tv
-Hon har besatt av twilight böckerna, & dessutom skådespelaren robert pattisson
-Hon köpte löshår, men pallar inte använda det pågrund av att det är jobbigt
-Hon har två syskon
-Hon älskar Paulina, jag. (aa)
-Hon kan inte "shaka"
-Hon har dålig humor
-Hon hatar sin lillebror david
-Hon älskar klackskor
-Hon kan inte stå på benen när hon skrattar.
-Hon har konstiga tår :S
-Hon älskar caffe latte

Där fick ni lite fakta om valentina,

pusshej,
paulina


Kommentarer
Postat av: valentina

haha tack för hjälpen love you!!<33

2009-01-18 @ 21:52:35
URL: http://vaalentiinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0