24 januari oj elr 25:P

hej hej :)
idag så har jag vart hemma ganska mycket men typ kl 5 så skulle jag till mina kusiner ellen och majkell (konstigt stavat jag vet:S) men när mamma skulle åka upp för backen med bilden så var det is på hela vägen så hon kunde inte åka upp hela vägen så hon stannade halva vägen för annars skulle typ bilen glida elr något och krascha :S. Grannen hade salt så han hjälpte oss lite. medans han saltade så gick jag marina och mamma till någon bensin mack hos Ikea för att köpa salt men det var slut, det var typ slut överallt:( men vi hade nycklarna kvar i bilen så grannen parkerade bilen åt oss medans vi var ute för att köpa salt snällt av honom:) så när vi kom hem så var mina strumpor helt blöta och vi kunde inte åka med bilen så vi åkte inte till våra kusiner :( men nu ska jag snart gå och lägga mig :P bajj hare så bra


Kommentarer
Postat av: Therese

hahah oj, men snällt av han :P

2009-01-25 @ 11:49:20
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: valentina

jupp:)

2009-01-25 @ 17:02:03
URL: http://vaalentiinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0